Markedets bedste samlede løsning

Med IntraManager får du en unik mulighed for i samme system at registrere timer og salg, foretage vagtplanlægning, automatisk beregne løn og bonus, få fuldautomatiske analyser af dine budgetter og meget mere.

Velkommen til IntraManager - alt i et system

ERP-systemet, der hjælper dig med nemt at klare alle dagens administrative opgaver. Du får et intuitivt program, der samler de funktioner du har brug for, til at få komplet overblik over din virksomheds økonomi, salgstal, projekter og kommunikation. IntraManager gør jeres dagligdag mere effektiv.

Nem time og salgsregistrering

IntraManager indeholder komplet projekthåndtering med tilhørende mulighed for registrering af timer, salg, noter, filer og meget mere.

Intelligent vagtplanlægning

Lad dine medarbejdere styre deres egne vagter, ud fra de betingelser som DU sætter. Det giver bedre styring og mindre administrativt arbejde.

Løn og bonus beregning

Lad systemet klare din beregning af løn og bonus, så du kan nøjes med blot at eksportere til lønsystemet. Det giver mindre fejlindtastninger og mere tid!

  • Analyser

    IntraManager serverer både indeks-tal og forecasts, ud fra netop dine budgetter. Indtast budgettet én gang og lad systemet klare resten.

  • Kommunikation

    Kommunikation er vigtig, men hvorfor bruge mere tid på det end højst nødvendigt? IntraManager samler alt ét sted. Uanset om det er personalehåndboger, produktbeskrivelser eller salgskoncepter.

  • Statistikker

    Få det komplette overblik over alle kunder, projekter eller medarbejdere. Lad medarbejderne se deres egne statistikker og oplev en nemmere hverdag.